آموزش سئو سایت خبری | آموزش کاملا رایگان

دسته بندی :
آموزش سئو سایت خبری-اروم وب
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 25 دقیقه

آموزش سئو سایت خبری کار دشواری است؟درآمد سایت های خبری در طول روز چقدر است و آیا سایت های خبری سئو سخت و دشواری دارند؟ این همه سوالاتی میباشد که ما در مجموعه اروم وب از کاربران بسیار زیادی دریافت میکنیم و در این مقاله تصمیم داریم که به این سوالات و پیرامون سئو سایت های خبری بپردازیم پس این مقاله و آموزش کاملا رایگان را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سایت های خبری بسیار بزرگ مثل ورزش 3 ، تسنیم ، خبر فوری و صدها سایت دیگر که در زمینه اخبار فعالیت میکنند در طول روز بالای میلیون ها بازدید کننده دارند و این آمار و ارقام کاملا طبیعی بوده و برای یک سایت خبری آمار بسیار بالایی نمیباشد. اما در نظر داشته باشید که سئو کردن یک سایت خبری قوانین و تفاوت هایی با سایر سایت ها دارد که در این مقاله به این تکنیک ها خواهیم پرداخت !!!

خرید فیلترشکن - خرید اشتراک openconnect

آشنایی با مفهوم سئو و بهینه سازی

Search Engine Optimization واژه ای بسیار آشنا که مخفف آن SEO میباشد. در فرایند سئو و بهینه سازی تکینک های بسیار زیادی عملی و اجرا میشود تا یک سایت در کلمات کلیدی هدف رتبه های برتر را به خود اختصاص دهد.

برخی از افراد با فریب دادن هوش گوگل به رتبه های بالایی میرسند ولی باید توجه کنید که گوگل روز به روز آپدیت شده و همین امر باعث میشود که این گونه از سایت ها بعد از مدتی با افت شدید رتبه مواجه شوند.

آشنایی با مفهوم سئو

یک سئو کار حرفه ای تکنیک هایی را باید بلد باشد که بتواند به شکل اصولی رتبه یک سایت را بهبود ببخشد چون امروزه وجود مدرسان ناآگاه باعث شده است که افراد بسیار زیادی با پیش زمینه کاملا اشتباه در این زمینه فعالیت کنند.

توجه داشته باشید که حرف ما با افرادی میباشد که آگاهی بهتر و تجربه خوبی در زمینه سئو دارند و این مقاله برای اینگونه از افراد گردآوری شده است. پس اگر فکر میکنید که با دیدن یک دوره چند ساعته سئوکار هستید کاملا در اشتباه هستید چون سئو و بهینه سازی فرایند بسیار بزرگی بوده که برای رسیدن به این فرایند باید تایم و زمان خود را صرف سئو کرده و به این نکات دست پیدا کنید!!!

انواع روش های سئو به بیان ساده

همانطور که در بخش های بالا اشاره کردیم سئو شامل روش ها و تکنیک های بسیار زیادی میباشد اما این تکنیک ها به صورت کامل در سه بخش تقسیم بندی میشوند.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید تنها علاقه موتور جستجوی گوگل میباشد و گوگل بیان کرده است که استفاده از این روش سئو بهترین روش برای سئو میباشد. به عنوان مثال تولید محتوای یونیک ، چگالی درست کلمات کلیدی ، عدم استفاده از PBN و … به عنوان روش های سئو کلاه سفید بوده که به عنوان بهترین روش برای سئو بشمار می آید.

سئو کلاه سیاه

هنوز هم برخی از افراد هستند که از لحاظ درک و شناخت سئو،اطلاعات خود را به روز نمیکنند و یقین دارند که استفاده از روش های نادرست مثل بالا بودن چگالی کلمات کلیدی ، لینک سازی خارجی بدون برنامه و … میتواند در سئو و کسب رتبه تاثیر گذار باشد. زمانی که شما قصد فریب دادن گوگل را دارید به این روش سئو کلاه سیاه میگوند و گوگل هر روزه به این روش ها حساس تر شده و سایت هایی که از این روش استفاده میکنند را جریمه میکند.

روش های سئو کلاه سیاه

سئو کلاه خاکستری

در روش سئو سفید گوگل میگوید لینک سازی خارجی را خودتان انجام ندهید ولی با این حال در ایران رقبای شما به وبسایت شما لینک نمیدهند پس باید خودتان دست به کار شوید و برای سایت خود لینک سازی خارجی انجام دهید. زمانی که شما هوشمندانه تر عمل کنید و لینک سازی خارجی خود را به گونه ای انجام دهید که گوگل متوجه نشود به این روش سئو کلاه خاکستری میگوند.

یعنی مخلوطی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه میشود کلاه خاکستری که امروزه همه وبسایت های ایرانی از این روش استفاده میکنند.

آموزش سئو سایت خبری به صورت رایگان

سایت های خبری به صورت کلی در دو موضوع فعالیت میکنند. دسته اول سایت هایی هستند که در یک حوضه فعالیت میکنند و دسته دوم وبسایت هایی هستند که در چند حوزه فعالیت میکنند و اینگونه از سایت ها روزانه با تعداد بالای محتوا ، دسته بندی بالا و … روبرو هستند به همین دلیل است که همین ابتدای مقاله پیشنهاد میکنیم که سایت های دسته دوم حتما بر روی یک حوضه تمرکز بالایی داشته باشند تا بتوانند ورودی بالایی داشته باشند.

در نظر داشته باشید که در این مرحله ما به صورت گام به گام روش درست سئو سایت های خبری را برای شما معرفی میکنیم پس حتما تا انتهای این مقاله و این آموزش کاملا رایگان با ما همراه باشید.

استفاده درست از برچسب و دسته بندی ها

با توجه به اینکه بیش از 63% درصد از وبسایت های خبری در چندین حوضه فعالیت میکنند حتما باید اینگونه از وبسایت ها دسته بندی سایت خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی و مدیریت کنند. زمانی که محتوای وبسایت های خبری دسته بندی نشود بیش از 80% از کاربران از وبسایت شما خارج میشوند و این میتواند آسیب زیادی به سئو وبسایت شما وارد کند.

پیشنهاد میکنیم حتما یک دسته بندی اصلی ایجاد کرده و در این دسته بندی زیر دسته بندی های مربوطه را هم ایجاد کنید. به عنوان مثال دسته بندی با عنوان اقتصاد را زمانی که ایجاد کردید در زیر دسته بندی هم دسته بندی های مربوط به اخبار اقتصاد مثل ارز و …. را هم ایجاد کنین تا تمامی محتوای شما به صورت دسته بندی در دید کاربر قرار بگیرد و در این صورت کاربر بهتر میتواند در وبسایت شما ماندگاری داشته باشد و این فرایند بسیار ساده یکی از بهترین روش های سئو سایت خبری به حساب می آیند.

برچسب در سئو سایت خبری

انتشار اخبار به روز در سریع ترین زمان ممکن

یکی از مهم ترین مواردی که در سئو سایت های خبری باید از آن بهره گرفت انتشار محتوای خبری جدید در کوتاه ترین زمان ممکن است. برخی از وبسایت های خبری بعد از چند روز خبر را منتشر میکنند به همین خاطر ورودی بالا را از دست میدهند.

زمانی که در سطح کشور خبری ایجاد شد افراد در اینترنت و گوگل به دنبال آن هستند و به خاطر همین اگر شما در زمان بسیار کوتاهی اخبار تازه را منتشر کنید این مورد باعث میشود تا ورودی های بالایی را با یک خبر داشته باشید.

در سایت های خبری سریع ترین وبسایت از لحاظ انتشار متن خبر میتواند موفق تر باشد به همین خاطر حتما سریع باشید تا به یک وبسایت خبری برند تبدیل شوید.

بهبود لینک سازی داخلی

مهم ترین مورد که در سئو همه سایت ها مثل سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی و … باید رعایت شود لینک سازی داخلی درست و استاندارد میباشد. زمانی که وبسایت شما از وجود لینک سازی داخلی به دور باشد این مورد باعث میشود تا خزنده های گوگل نتوانند در وبسایت شما خزش بهتری داشته باشند.

از خبر به خبر از مقاله به مقاله لینک دادن در تمامی سایت ها به ویژه سایت های خبری میتواند در افزایش قدرت سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و این مورد به مرور زمان در کسب رتبه هم تاثیر گذار خواهد بود.

توجه به سئو تکنیکال

ما تا اینجای مقاله در مورد آموزش سئو سایت خبری نکاتی را برای شما معرفی کردیم ولی در این بخش تصمیم داریم مورد بسیار مهمی را برای شما معرفی کنیم.ما در مقالات قبلی هم گفتیم که سئو تکنیکال یک مورد مهم در بحث سئو و بهینه سازی است و اگر به خوبی رعایت نشود میتواند زحمات شما را به باد بدهد.

پس حتما به این مورد توجه داشته باشید که نقشه سایت خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد و در سرچ کنسول اضافه کنید و سپس در گام های بعدی کد نویسی سایت خود را بهینه کنید. انجام این موارد باعث میشود تا سایت شما از لحاظ تکنیکال بهینه تر شود و این مورد به صورت مستقیم در موفقیت سایت شما میتواند تاثیر خوبی بگذارد.

استفاده درست از روش بازنویسی محتوا

سئو ارتباط مستقیمی با تولید محتوا دارد و صفحاتی که محتوای خوبی دارند در نتایج برتر گوگل وارد میشوتد. در نظر داشته باشید که با تولید محتوا در سایت های خبری به این گونه است که شما باید یک خبر را از چندین سایت تحقیق کرده و در داخل سایت خود منتشر کنید.

در مقاله آموزش سئو سایت های خبری پیشنهاد ما این است که شما اولین رسانه ای باشید که در انتشار یک خبر جدید قدم برمیدارد ولی در صورتی که رسانه های خبری قبلا در مورد خبر جدید مطالبی را نوشته اند در این صورت شما باید از روش بازنویسی محتوا استفاده کنید. نوشتن محتوای استاندارد به روش بازنویسی 

برای اینکه بتوانید بازنویسی محتوا را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید حتما بر روی عکس پایین کلیک کنید و به صورت کاملا رایگان بازنویسی محتوا را یاد بگیرید.

عدم رعایت نکات در بازنویسی محتوا میتواند در سئو سایت شما آسیب بسیار زیادی وارد کند پس پیشنهاد میکنیم این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید. 👇👇👇

 

آموزش کامل بازنویسی محتوا

افزایش سرعت ایندکس صفحات و مقالات

برای اینکه بتوانید سئو سایتتان را راحت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن مقاله یا خبر شما ایندکس شود پیشنهاد میکنیم که سرعت ایندکس صفحات خود را افزایش دهید. گام های متفاوتی برای این کار وجود دارد به عنوان مثال سعی کنید روزانه مقالات و خبرهای متنوعی را منتشر کنید تا خزنده و ربات های گوگل در روز چندین بار وارد سایت شما شوند.

زمانی که شما خبری را در سایت منتشر میکنید هر چقدر خزنده های گوگل این خبر را در گوگل منتشر کنند شما برتریت لازم را دارید. به عنوان مثال سایت خبری ایسنا یا خبر فوری سرعت ایندکس بسیار بالایی دارند و به همین دلیل است که ورودی این سایت ها بسیار بالا میباشد.

برای اینکه بتواند سرعت ایندکس سایت خود را افزایش دهید باید به صورت منظم فعالیت کنید و این فعالیت منظم عامل بسیار مهم در افزایش سرعت ایندکس است که میتوانیم به شما بگویم.

استفاده از عنوان های شکاری

در تمامی وبسایت ها انتخاب و نوشتن یک عنوان خوب میتواند تاثیر خوبی در بالا رفتن بازدید سایت و افزایش رتبه داشته باشد. اگر به برخی از سایت های خبری سر بزنید کاملا متوجه میشوید که تمام عنوان های اینگونه از سایت ها کاربر را شکار میکند به همین دلیل توصیه میشود که حتما این مورد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید که در نوشتن عنوان های خوب از کلمات دروغین استفاده نکنین چون کاربر در این صورت از اعتماد به محتوای وبسایت شما کاسته میشود.

برای اینکه عنوان های خوبی بنویسید زمان بیشتری را برای این کار اختصاص دهید و به صورتی عنوان خود را تنظیم کنید که کاربر وسوسه شود تا بر روی عنوان شما کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که عنوان به دو مدل در سئو وجود دارد یکی عنوان سئو و دیگری عنوان صفحه و برای اینکه بخواهید بیشترین تاثیر را کسب کنید هر دو عنوان را به یک صورت بنویسید.

فعال کردن AMP

گوگل در چند سال گذشته تا به امروز آپدیت های بسیار زیادی را ارائه داده است که یکی از منحصر بفردترین آپدیت ها اضافه کردن ویژگی AMP به نتایج جستجو بود. این ویژگی توسط مدیر سایت بر روی وبسایت فعال میشد و تاثیر بسیار زیادی در سرعت بارگذاری صفحات داشت.

امروزه بیش از 47% از نتایج جستجو با استفاده از تکنولوژی AMP به شما نمایش داده میشود به همین دلیل است که اگر وبسایت خبری شما از این ویژگی و آپدیت گوگل تبعیت کند میتواند رتبه خوبی در نتایج جستجو به خود اختصاص دهد. در نظر داشته باشید که AMP فقط بر روی موبایل راه اندازی میشود چون گوگل ارزش بسیار زیادی به کاربران موبایل داده و راه هایی اجرایی میکند که کاربران خود رضایت کاملی از آنها داشته باشند.

در نظر داشته باشید که حتما قبل از اعمال کردن AMP بر روی وبسایت خود دانش این مهارت را داشته باشید چون این ویژگی مانند شمشیر دو لبه بوده و میتواند تاثیر منفی بر روی وبسایت داشته باشد.

توجه ویژه به کاربران موبایلی

اگر در بخش سرچ کنسول یا گوگل آنالیتیکس آمار ورودی وبسایت خود را بررسی کنید کاملا متوجه خواهید شد که بیش از 60% ورودی یک وبسایت از شبکه های اجتماعی ، گوگل و … توسط پلتفرم های موبایل انجام میگیرد به همین دلیل است که گوگل موبایل فرندلی بودن یک وبسایت را بسیار دوست دارد.

در زمان طراحی سایت توسط ها نوع سیستم مدیریت محتوایی به ریسپانسیو بودن سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید چون اگر وبسایت شما به صورت واکنشگرا طراحی نشود مسلما امتیاز قبولی را از طرف گوگل دریافت نمیکنید و این مورد میتواند باعث شکست سایت خبری شما شود.

امروزه طراحان حرفه ای وبسایت در زمان طراحی وبسایت ابتدا وبسایت را بر اساس موبایل طراحی میکنند چون ریسپانسیو بودن یا همان واکنشگرا بودن وبسایت در موبایل مهم ترین اولویت به شمار می آید.

استفاده درست از بک لینک ها

در بحث سئو و بهینه سازی یکی از مهم ترین موارد که باید به آن توجه شود بحث لینک سازی خارجی هستش. امروزه در سال 2022 گوگل حساسیت بسیار بالایی به لینک سازی خارجی کرده است به همین دلیل کوچکترین بی تجربگی میتواند سایت شما را برای همیشه نابود کند.

در سئو سایت های خبری سعی کنید در بحث برند سازی بیشتر فعالیت کنید. با توجه به آمار بالای اخبار پیشنهاد میکنیم که اصلا برای محتوای خبری که تاریخ انقضا دارند اقدام به لینک سازی خارچی به روش های متفاوت نکنید چون هزینه کردن برای یک محتوای خبری که بعد از چند روز دیگر ارزشی ندارد کار بسیار اشتباهی میباشد.

امروزه ورودی بیشتر سایت های خبری مثل سایت ورزش 3 ، خبر فوری ، تسنیم و … با برند میباشد چون اینگونه از سایت ها در بحث برند سازی خوب و قوی فعالیت کردند. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که تمرکز خود را در بحث برند سازی به روش بکلینک بیشتر صرف کنید تا در زمان کوتاهی ورودی خود را افزایش دهید.

امروزه گوگل وبسایت هایی که برند خوبی دارند بهای بیشتری میدهد و زمانی که ورودی شما با کلمه برند افزایش داشته باشد میتواند در سئو و رتبه گرفتن کار راحتی داشته باشید چون برندینگ به صورت کاملا مستقیم در سئو تاثیر گذار میباشد.

تاثیر برندینگ در سئو

عدم توجه زیاد بر روی محتوای خبری

زمانی که موضوع سایت شما خبری میباشد ولی با این حال همه تمرکز خود را بر روی محتوای خبری نگذارید و سعی کنید در کنار محتوای خبری از محتواهای آموزشی و همیشه سبز استفاده کنید.

محتوای خبری بعد از چند روز امکان دارد بازدید را برای شما نداشته باشد به همین خاطر سعی کنید با نوشتن محتوای سبز و یا محتوای آموزشی رتبه های برتر را به خود اختصاص دهید تا علاوه بر ورودی مستمر و همیشگی برند سازی هم انجام دهید.

در نظر داشته باشید که لینک سازی داخلی با محتوای خبری کار نسبتا دشواری بوده و اگر به صورت مستمر تمرکز خود را بر روی خبری بگذارید در این صورت در بحث سئو شاید به مشکل برخورد نماید.

آپدیت اصولی محتوای غیر خبری

خیلی کم اتفاق می افتد که شما بعد از مدتی یک محتوای خبری را آپدیت کنید به همین خاطر از مهم ترین فاکتور گوگل یعنی آپدیت محتوای قدیمی به دور خواهید ماند. زمانی که شما در سایت خود از محتوای همیشه سبز استفاده کنید این مورد باعث میشود تا محتوای شما همیشه تازگی خود را داشته باشد.

یکی از فاکتور هایی گوگل به آن ارزش بسیار زیادی داده است آپدیت کردن محتوای قدیمی میباشد. سعی کنید به صورت دوره ای محتوا هایی که رتبه پایینی دارند را بروز رسانی کنید تا گوگل به این صفحات شما اعتبار بیشتری بدهد و در این صورت به مرور زمان رتبه شما در نتایج گوگل ارتقا خواهد یافت.

توجه : هیچ قانونی برای اپدیت کردن محتوا وجود ندارد اما روشی که ما در اروم وب از آن استفاده میکنیم هر ماه یکبار حدود 200 کلمه به محتوای قبلی اپدیت ارائه میکنیم و در کنار این مورد حدود 1 الی 2 تصویر هم به محتوا اضافه میکنیم به همین خاطر شما هم به همین شکل عمل کنید تا شاهد نتیجه آن باشید.

طراحی اصولی و استاندارد معماری سایت

رابط کاربری خوب چندین ساله در سئو تاثیر خیلی خوبی دارد. زمانی که شما خودتان را به جای کاربر قرار دهید همیشه زمانی که وارد یک سایتی شوید که طراحی و رابط کاربری خوبی نداشته باشد در کوتاه ترین زمان ممکن از سایت خارج میشوید به همین دلیل است که حتما طراحی سایت خود را به یک فرد یا یک تیم حرفه ای بسپارید.

ما در بخش های بالا هم گفتیم که سعی کنید وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن ریسپانسیو کنید چون امروزه بیشتر ورودی های یک وبسایت توسط موبایل انجام میگیرد. یکی از مهم ترین نکات آموزش سئو سایت خبری معماری درست وبسایت میباشد.

عدم استفاده از محتوای سایر سایت ها ( محتوای کپی )

کپی محتوا تا صد سال دیگر هم ممنوع !!! زمانی که تاکید میکنیم تا صد سال دیگر کپی کردن محتوای یک وبسایت در سئو خطر بسیار زیادی دارد پس حتما به این نکته توجه کنید و به خودتان تولید محتوا انجام دهید.

توجه : تا حد امکان از کپی کردن محتوا به دور باشید اما زمانی که از محتوای یک وبسایت دیگر استفاده کنید حتما به عنوان منبع به وبسایتی که محتوای آن را کپی کردید لینک خارجی دهید تا گوگل امتیاز منفی کمتری برای سایت شما اعمال کنید. ( زیاده روی از این روش هم میتواند به سئو آسیب جدی وارد کند )

تفاوت سئو سایت خبری با سایر سایت ها

در سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی و … هدف سئو کاملا متفاوت است. به عنوان مثال در سئو سایت های فروشگاهی بیشترین زوم بر روی دسته بندی محصولات انجام میگیرد ولی با توجه به بالا بودن محتوا و تعداد نوشته و … در سایت های خبری نمیتوان بر روی تمامی صفحات سئو کرد. به همین دلیل باید صفحاتی که محتوای همیشه سبز دارند باید توجه ویژه ای کرد.

در سایت های خبری به هیچ عنوان فقط خبر منتشر نکنید و حتما وارد بخش هایی شوید که محتوای خوبی دارند و میتواند این محتوا برای شما ورودی مادام العمری را داشته باشد. در این مقاله آمورش سئو سایت خبری تکنیک و تریک های کامل را برای شما معرفی کردیم الیته اگر به خوبی به این موارد توجه کنید در کوتاه ترین زمان ممکن رتبه های برتر را به خودتان اختصاص خواهید کرد.

درآمد سایت های خبری چگونه است؟

هدف خیلی از افراد از داشتن وبسایت داشتن درآمد از آن میباشد. در نظر داشته باشید که اگر یک وبسایت با استراتژی خاصی پیش برود بعد از مدتی میتواند درآمد بالایی داشته باشد و این میزان درآمد به نوع فعالیت شما بستگی دارد.

به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی از طریق فروش کاملا و وبسایت های شرکتی از فروش خدمات خود درامد کسب میکنند پس نتیجه میگیریم که تمامی وبسایت ها برای داشتن درآمد فعالیت میکنند و این مورد کاملا یک امر طبیعی میباشد.

درآمد های وبسایت های خبری بسیار تنوع بالایی دارد به عنوان مثال درآمد از تبلیغات کلیکی ، انتشار رپورتاژ ، بازاریابی افیلیت و … میباشد و این میزان درآمد به بازدید یک سایت خبری تاثیر کاملا مستقیمی دارد. پس اگر به داشتن یک درآمد بی دردسر و با ارقام بالایی باشید وبسایت خبری میتواند بهترین گزینه باشد اما خب رسیدن به درآمد بالا توسط یک سایت خبری نیازمند فعالیت منظم و تکنیک هایی که در این مقاله گفته شده است دارد و یک کار آسان نیست و نخواهد بود!!!😁👍

نتیجه گیری

با مطالعه همه تکنیک های موجود در این مقاله جامع در مورد چگونگی سئو کردن سایت های خبری به این نتیجه میرسیم که سئو فرایند پیچیده ای نبوده و فقط نیازمند رعایت قوانین موتورهای جستجو میباشد.
زمانی که به صورت اصولی بخواهیم پیش برویم مانند خیلی از کسب و کارهای موفق حتما در سئو کردن سایت های خبری میتوانیم موفق شویم و در این صورت میتوانیم توپ موفقیت را در میدان خودمان به گردش در بیاوریم.

و اما یک نکته مهمی که میتواند به عنوان یک نکته چندین میلیون دلاری ارزش داشته باشد این هستش که به دلیل وجود خبرگزاری های قدرتمند سعی کنین در این حوضه با حوصله پیش بروید تا به نتیحه برسید چون عجله کردن و انجام روش های غیر اصولی به زحمات شما آسیب زیادی وارد میکند.

سوالات متداول

آیا همه این نکات به صورت تضمینی میتواند در موفقیت یک سایت خبری کافی باشد؟

در سئو و بهینه سازی هیج موردی تضمینی نبوده و بستگی به تخصص فرد دارد جون سئو یک دنیای بی انتها بوده که هر فردی به یک روشی میتواند به آن برسذ.

با برنامه ریزی و بودجه بالا میتوان به این نتیجه رسید یا نه ؟

داشتن بودجه بالا بدون برنامه ریزی نمیتواند شما را به موفقیت در سئو سایت خبری برساند پس بهترین گزینه داشتن تخصص ، بودجه مناسب میباشد.

سایت خبری درآمد بالایی دارد یا داشتن یک فروشگاه اینترنتی؟

پاسخ به این سوال به میزان سود شما از محصول و نیاز بازار بستگی دارد اما ورودی های سایت های خبری افراد عمومی بوده و اگر به خوبی بهینه شود مسلما درآمد بسیار بالایی میتواند داشته باشد.

در مورد این مطلب صحبت کنید

تیم حرفه ای اروم وب

این مقاله به کوشش مهندس علی بلاقی و دیگر اعضای تیم اروم وب تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

معرفی اروم وب
پخش ویدیو

مقالات مرتبط

9 دیدگاه دربارهٔ «آموزش سئو سایت خبری | آموزش کاملا رایگان»

  1. میتونم بگم واقعا تیم محتواکارتون عالیه کارش !!! همیشه محتواهای جامعی قرار میدین ممنونم از شما واقعا ❤

  2. جالبش اینجاس که تصاویر تو محتواتون یه مدل آموزشه واقعا دستخوش شما آقای بلاقی

    1. بسیار خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم!! امیدوارم تونسته باشیم مشکل شمارو حل کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *