مزایای طراحی سایت شرکتی چیست؟

دسته بندی :
مزایای طراحی سایت شرکتی
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 6 دقیقه

مزایای طراحی سایت شرکتی، یکی از مهم ترین اقدامات برای هر بیزینس امروزی برای موفقیت و گرفتن بازار کسب و کار است. شاید بیست سال قبل، خرید و فروش اینترنتی اصلا معنی نداشت. کارت ویزیت، تبلیغ در روزنامه و یا تلویزیون جز فراگیرترین تبلیغات محسوب می شد؛ تصور اینکه شما در خانه ی خود باشید و سفارشات اینترنتی شما در عرض چند ساعت به دستتان برسد، چیزی به جز وهم و گمان نبود؛ اما در حال حاضر، با پدید آمدن بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی، داشتن یک سایت برای عرضه کردن محصولات برند خود یک امر حیاتی محسوب می شود.

چه کسی طراحی سایت شرکتی در ارومیه را انجام می دهد؟

فریلنسرها و شرکت های طراحی سایت، انجام امور صفر تا صد به وجود آوردن یک سایت شرکتی را برعهده می گیرند. هزینه ی طراحی سایت هم نسبت به نوع سایت شما و خواسته های شما متغیر است. که یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت شرکتی در ارومیه فعالیت دارد اروم وب میباشد.

اصول طراحی سایت شرکتی چیست؟

هر سایتی که برای ارائه محصولات شما راه اندازی می شود، باید استاندارد های پایه را رعایت کند از جمله:

  1. داشتن صفحه اصلی سایت برای چکیده محصولات و معرفی برند شرکت
  2. وجود دسته بندی موضوعی برای دسترسی راحت تر و سریع تر مشتری
  3. دارا بودن پشتیبانی سایت قوی و به روزرسانی
  4. وجود برگه ی ارتباط مشتری با شرکت (تماس) و پیشینه شرکت و …

مزایای طراحی سایت شرکتی چیست؟

مزایای این اقدام برای رونق گرفتن بیشتر شرکت شما بی نهایت است. از مهم ترین ویژگی های مثبت این اقدام می توان به 24 ساعته بودن دسترسی مشتری به محصولات شما، گستردگی مشتریان شما در سراسر جهان ( دسترسی به محصولات شما برای همگان امکان پذیر می شود. )، کاهش نیاز به نیروی کاری، افزایش درآمد در بازه ی کوتاه مدت و سریع، معرفی کامل محصولات موجود و یا محصولات در دست تولید و … اشاره کرد. تمام موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از خدمات طراحی سایت شرکتی است؛ امروزه داشتن یک سایت شرکتی به نوعی اعتبار برند شما را نشان می دهد!

معایب طراحی سایت شرکتی چیست؟

با توجه با تمام مزایای گفته شده، معایب این کار بسیار کمتر است. شاید تنها عیب عمده ی طراحی سایت، هزینه ی پشتیبانی، به روز رسانی سایت و تشکیل سایت باشد که تمام این هزینه ها پس از رونق گرفتن بیزینس شما از طریق خرید و فروش اینترنتی جبران می شود و در بازه ی کوتاه مدت به سودرسانی کلان خواهید رسید.

برای طراحی سایت شرکتی از چه سیستم مدیریت محتوا می توان استفاده کرد ؟

در حال حاضر سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس، دروپال، جوملا و … هستند که محبوب ترین و پرکاربرد ترین آن ها، به خصوص در ایران، وردپرس است.

به چه شرکتی برای طراحی سایت شرکتی می توان اعتماد کرد؟

هنگامی که قصد داشته باشید یک سایت شرکتی برای عرضه محصولات خودتان راه بیندازید قطعا با بسیاری از شرکت های طراحی سایت مواجه خواهید شد که قیمت های بسیار پایین تر از قیمت معقول بازار را به شما پیشنهاد می کنند و ممکن است وسوسه شوید پروژه خود را به آن ها بسپارید، اما به خاطر داشته باشید که طراحی یک سایت خوب، امری پیچیده و حرفه ای است که خرید هاست و پشتیبانی استاندارد و … تنها نمونه ای از این خدمات است که باید در ازای مبلغی که شما هزینه می کنید برای شما انجام شود، در نتیجه، به شرکت هایی که نمونه کار برای ارائه دارند و یا دفتر مشخصی دارند اعتماد کنید و کار را به دستشان بسپارید.

طراحی سایت شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

یک سایت استاندارد و مورد قبول موتورهای جست و جوگر، پس از رعایت اصول اولیه که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، باید ویژگی هایی همچون هاستینگ مناسب، رعایت اصول سئو، سرعت لود سریع، امنیت سایت (امنیت شبکه ای ) بالا، طراحی و شکل ظاهری جذاب برای مخاطب، ریسپانسیو بودن ( نمایش در انواع دستگاه های دیجیتال )، عدم پیچیدگی سایت و ساده سازی، رعایت قوانین نشر، آپ تایم بودن ( رفع مشکل در سریع ترین تایم ممکن )و … را دارد. چنانچه این اصول در سایت به درستی رعایت نشود ممکن است از دامنه ی جست و جو موتور های جست و جوگر حذف شود.

در حالت کلی، طراحی سایت شرکتی، امروزه برای شرکت های معتبر امری غیر اجتناب پذیر است. در حال حاضر میلیون ها سایت در اینترنت موجود هستند که کاربران و مشتریان زیادی را به خود جذب کردند و بیزینس خود را گسترش داده اند. این امر، در ایران نیز بسیار فراگیر شده و سایت های موفق بسیاری در بازار ایران نیز به وجود آمدند. با پیشرفت تکنولوژی بشر به ناممکن ها دست یافته است و هیچ کس نمی داند بازار جهانی در ده سال آینده چگونه خواهد بود، اما امر بدیهی رونق امروزی طراحی سایت شرکتی است که می توان با گسترش آن، موفقیت خود را در این رقابت تنگاتنگ تضمین کرد.

در مورد این مطلب صحبت کنید

تیم حرفه ای اروم وب

این مقاله به کوشش مهندس علی بلاقی و دیگر اعضای تیم اروم وب تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

معرفی اروم وب
پخش ویدیو

مقالات مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «مزایای طراحی سایت شرکتی چیست؟»

    1. سلام وقت بخیر
      سایت شرکتی دارای صفحه پرداخت نیست و فقط در زمینه معرفی کسب و کار هستش و مثلا یک شرکت تولید دوربین مدار بسته میتونه خدمات و محصولات خودشو در سایت شرکتی معرفی کنه

    2. سلام وقت بخیر
      به سایتی شرکتی میگن در زمنیه معرفی کسب و کار باشه و پرداختی داخلش انجام نمیشه و فقط جنبه معرفی یا کاتالوگ کسب و کار شما هستش به عنوان مثال وبسایت اروم وب به عنوان یک سایت شرکتی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *