6 دلیل داشتن سایت در کسب و کار

دلیل داشتن سایت در کسب و کار
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 6 دقیقه

دلیل داشتن سایت در کسب و کار : امروزه با توجه افزایش دسترسی افراد به اینترنت کمتر کسی به صورت حضوری دنبال خدمات میباشد. در نظر داشته باشید که بیشتر افراد در هنگام آشنایی با یک نهاد به دنبال سایت هستند تا با خدمات و نحوه کار مجموعه آشنایی داشته باشند. به همین دلیل داشتن سایت به یک ضرورت در کسب و کار تبدیل شده است. در نظر داشته باشید که حتی اگر دارای یک کسب و کار کوچکی هستید حتما از داشتن وبسایت صرف نظر نکنید زیرا با داشتن سایت در کسب و کار خودتان میتوانید برند خود را به یک برند بسیار بزرگی تبدیل کند. در ادامه دلایل داشتن وبسایت در کسب و کار را برای شما آماده کرده ایم.

1. در دسترس بودن

تمامی کسب و کاره ها دارای تایمی برای فعالیت هستند و هیچ کسب و کاری به صورت 24 ساعت فعالیت ندارد اما در نظر داشته باشید که شما با داشتن وبسایت میتوانید حتی در ساعت 3 شب به مشتریان خود خدمات ارائه داده و حتی محصولات خود را به فروش برسانید. زیرا وبسایت و اینترنت محدودیت زمانی نداشته و در هرساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل در دسترس مشتریان قرار دارد.

2. ارتباط سریع با مشتری

داشتن سایت در کسب و کار های کوچک و حتی بزرگ باعث میشود تا ارتباط بسیار سریعی با مشتری داشته باشید مثلا اگر در روی کارت ویزیت خود آدرس سایتتان را قرار دهید میتوانید بدون حضور و دیدار با مشتری ، خدمات خود را ارائه دهید.

3. قابلیت ایجاد تغییرات

در صورتی که کسب و کار شما از داشتن وبسایت استفاده کند باعث میشود تا شما تمامی اطلاعات و خدمات ارائه شده را به صورت فوری و در هر ساعت از شبانه روز تغییر دهید. مثلا اگر بخواهید کارت ویزیت چاپ کنید و در اختیار مشتریان قرار دهید این امکان بر روی یک محصول چاپ شده و آماده امکان پذیر نمیباشد مثلا امکان تغییر شماره تماس بر روی کارت ویزیت امکان پذیر نمیباشد اما با اگر وبسایتی برای کسب و کار خود داشته باشید میتوانید این تغییرات را به صورت کامل و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید. در نظر داشته باشید که ایجاد تغییرات اطلاعات در سایت هیچ هزینه ای نداشته و در کمتر از یک دقیقه صورت میگیرد. این ویژگی یکی از مهمترین کاربرد های داشتن وبسایت در کسب و کار میباشد.

4. افزایش فروش خدمات و محصولات

رقابت در کسب و کار یک از مهمترین روش هایی برای افزایش فروش میباشد. و اکثر افراد برای داشتن رقابت با رقیب خود همواره تلاش میکنند. امروزه یکی از روش هایی که بیشتر کسب و کار ها برای رقابت در نشر میگیرند استفاده از قدرت سایت میباشد. فروش به صورت اینترنتی میتواند کسب و کار شما را رونق دهد زیرا وبسایت امکان فروش را تا 50 درصد افزایش میدهد زیرا مثلا اگر فروشگاه شما در مرکز شهر بزرگی میباشد فقط امکان فروش به افراد همان شهر را دارید ولی با داشتن یک وبسایت میتوانید فروش را به تمامی نقاط کشور انجام دهید. پس از داشتن وبسایت غافل نشوید زیرا میتواند فروش شما را به صورت چشمگیری افزایش داده و باعث افزایش رقابت با رقبای شما شود.

5. ایجاد شهرت و اعتماد

برخی از افراد مسلما با شما آشنا نیستند ولی داشتن وبسایت و سایت در کسب و کار شما باعث میشود تا با ارائه خدمات و در دسترس بودن شما افراد با شما آشنا شوند. این روش یکی دیگر از دلیل های داشتن سایت در کسب و کار میباشد زیرا وبسایت همانند یک تصویر میباشد که از خود به نمایش میگذارید. شما با درج رضایت مشتریان ، محصولات و کارکنان میتوانید باعث شوید تا مشتری اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته باشد.

6. دیده شدن وسیع و بهتر

دیده شدن کسب و کار شما با داشتن سایت بسیار راحت و کم هزینه میباشد. فرض کنید میخواهید یکی از خدمات خود را تبلیغ کنید در صورت نداشتن وبسایت مسلما باید از روش هایی مثل چاپ تراکت و بروشور استفاده کنید که علاوه بر بازدهی پایین باید هزینه زیادی را نیز صرف کنید. به همین دلیل اگر در کسب و کار خود از سایت استفاده کنید باعث میشود تا به صورت 24 ساعته در دید مشتری قرار بگیرید زیرا در اینترنت میلیون ها نفر دنبال خرید و استفاده از خدمات متنوع هستند پس فرصت را نباید از دست بدهید زیرا شما هم میتوانید در بین این افراد دیده شده و شناخته شوید.

جمع بندی

پس در نظر داشته باشید که داشتن سایت برای کسب و کار دلیل های بسیار زیادی دارد. شما هم از این مزیت و دلایل غافل نشوید. اروم وب میتواند با کمترین هزینه ممکن برای شما طراحی سایت را انجام دهد. تا شما هم بتوانید کسب و کار کوچک خود را به کسب و کار بزرگ تبدیل کرده و به عنوان یک برند مشهور مانند دیجی کالا ، آمازون و … شناخته شوید.همچنین طراحی سایت در ارومیه برای مردم ارومیه نیز توسط اروم وب انجام میشود. پس همین الان شروع کرده و با ما در ارتباط باشید.

در مورد این مطلب صحبت کنید

تیم حرفه ای اروم وب

این مقاله به کوشش مهندس علی بلاقی و دیگر اعضای تیم اروم وب تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

معرفی اروم وب
پخش ویدیو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *