روش افزایش بازدید وبسایت و وبلاگ در سال 2021

دسته بندی :

روش افرایش بازدید وبسایت - اروم وب
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 8 دقیقه

یکی از مهم ترین و پرچالش ترین دغدغه هایی که مدیران سایت ها با آن سرو کله میزنند افزایش بازدید میباشد. زیرا با افزایش بازدید ، فروش یک وبسایت هم افزایش پیدا میکند. همانطور که در مقاله روش سئو سایت فروشگاهی گفتیم : سئو میتواند بازدید کننده و فروش یک وبسایت را افزایش دهد. نبود بازدید کننده باعث میشود تا برخی از کسب و کار های اینرنتی در سال اول با شکست مواجه شوند و از این بازار بزرگ و بی انتها خارج شوند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا روش افزایش بازدید وبسایت و وبلاگ را برای شما معرفی کنیم و تکنیک هایی را برای شما بگوییم که با انجام آنها میتوانید بازدید وبسایت خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که وجود وبلاگ در سایت باعث میشود تا بازدید کننده زیادی وارد سایت شما شود. مثلا با تولید محتوا در زمینه کاری خود میتوانید بازدید کننده زیادی را داشته باشید. هر چقدر میزان بازدید کننده یک سایت افرایش داشته باشد این عامل باعث میشود تا میزان فروش سایت نیز افزایش بسیار زیادی داشته باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا روش های کاملا رایگان افرایش بازدید وبسایت را برای شما معرفی کنیم.

فاکتور اول : تولید محتوای با کیفیت

یکی از مهم ترین و با ارزش ترین روش های رایگانی که میتواند ترافیک و بازدید سایت را افزایش دهد تولید محتوای با کیفیت میباشد. محتوا یکی از مهم ترین بخش های یک سایت و بهبود سئو میباشد. و از گذشته تا به امروز نیز دارای ارزش بسیار بالایی میباشد. اما باید توجه داشته باشید که هر محتوایی نمیتواند ورودی سایت شما را افزایش دهد زیرا امروزه گوگل به محتوا هایی که کیفیت بالایی دارد امتیاز قائل میشود و گوگل امروزه جای خوبی برای محتوا های کم کیفیت نمیباشد. به همین دلیل قبل از تولید محتوا حتما موضوعی را انتخاب کنید که جستوی بالاتری دارد. زیرا موضوعات کم بازدید باعث میشود تا ورودی و ترافیک سایت شما افزایش زیادی نداشته باشد. ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک بسیار زیادی میکند تا کلمه کلیدی بهتر و پر جستجو را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین و دقیق ترین ابزار هایی که امروزه از اعتبار بالایی نیز برخوردار میباشد استفاده از گوگل میباشد. در نظر داشته باشید که محتوایی را تولید کنید که تمامی سوالات مخاطب را پاسخ دهد در این صورت گوگل به محتوای شما امتیاز بیشتری داده و باعث میشود تا محتوای شما در رتبه های اول و برتر به کاربر نمایش داده شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به ان توجه کنید این است که نوشتن محتوا مبنی بر افزایش بازدید سایت نمیباشد و باید سایت و محتوای شما سئو و بهینه شود.

بیشتر بخوانید : تاثیر بی نظیر طول محتوا در سئو

لینک سازی خارجی - اروم وب

فاکتور دوم : لینک سازی خارجی

یکی از قدیمی ترین و بهترین روش هایی که میتواند بازدید سایت شما را افزایش دهد ، لینک سازی خارجی میباشد. در مقاله تکنیک سئو کلاه سفید گفتیم که لینک سازی باید به گونه ای باشد که به صورت طبیعی باشد. برخی از افراد با استفاده از روش خرید بک لینک و روش های غیر اصولی رتبه سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن ارتقا میدهند و این عامل هم بر روی ترافیک سایت نیز تاثیر میگذارد. اما باید در نظر داشته باشید که هر روشی مناسب نبوده و این رتبه و کسب جایگاه ها به صورت موقت بوده و گوگل به دلیل دارا بودن الگوریتم های حساس این وبسایت ها را تشخیص داده و بعد از مدتی از رتبه های بالا به صفحات دیگر انتقال میدهد. پس همیشه به یاد داشته باشید که ار سئو کلاه سفید یا کلاه خاکستری استفاده کنید تا رتبه شما به صورت ثابت باشد.

زمانی که شما از روش های غیر استاندارد استفاده میکنید مسلما خودتان در حال نابود کردن کسب و کار خود هستید زیرا گوگل زمانی که از روند کار شما آگاه باشد حتی میتواند سایت شما را پنالتی کرده و از نتایج جستجو حذف کند. این عامل مسلما باعث شکست کسب و کار شما میشود.

تولید محتوای ویدئویی - اروم وب

فاکتور سوم : استفاده از فایل های ویدئویی

محتوای ویدیویی هم مانند محتوای متنی از ارزش بسیار بالایی برخوردار میباشد. به همین دلیل حتی در برخی از کلمات کلیدی مشاهده شده است که ویدئو ها نیز به کاربر به نمایش در می آید. به خاطر همین امروزه افراد بسیار زیادی در حال تولید محتوای ویدئویی هستند. به خاطر همین اکر میخواهید که از رقبای خود سئو بهتر و بازدید کننده بهتری داشته باشید حتما از ویدئو در وبسایت خود استفاده کنید. استفاده ویدئو یک روش افزایش بازدید وبسایت به شمار می آید و میتواند بازدید بسیار زیادی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

در نظر داشته باشید که سایت های بسیار زیادی مانند اپارات ، یوتیوب و … وجود دارد که میتوانید با انشتار ویدئو های خود در این سایت ها ، امتیاز سئو و بازدید وبسایت خود را افزایش دهید.

فاکتور چهارم : فعال بودن در شبکه های اجتماعی

یکی از روش های افزایش بازدید سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی میباشد. این روش را امروزه افرادی که در زمینه سئو و طراحی سایت فعالیت میکنند میدانند و همیشه پیشنهاد میکنند که فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و … میتواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش ترافیک سایت داشته باشد.

امروزه شبکه های اجتماعی گسترش بسیار زیادی را داشته است و افراد زیادی بیشتر تایم خود را در شبکه های اجتماعی صرف میکنند به همین دلیل این میدان میتواند به نحو شما باشد. شما با برنامه ریزی بهتر و فعالیت در شبکه های اجتماعی میتواند کاربران بسیار زیادی را به سمت خود هدایت کنید. هر چقدر میزان ورودی سایت شما بیشتر باشد مسلما در فروش شما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

فاکتور پنجم : بروز رسانی مقالات قبلی

یکی از بهترین تکنیک هایی که میتواند سئو و امتیاز و بازدید وبسایت شما را ارتقا دهد ، بهبود مقالات قبلی سایت میباشد. در نظر داشته باشید که به روزرسانی مقالات قدیمی از دید گوگل اعتبار و ارزش بسیار زیادی دارد. به خاطر همین سعی کنید در فاصله های زمانی مناسب برای اینکه رتبه مقالات خود را بهبود ببخشید حتما مقالات قبلی و قدیمی را به روز رسانی کنید. در نظر داشته باشید که منظور از به روزرسانی محتوا یعنی اضافه کردن محتوا ، تصویر و حتی لینک سازی میباشد. اما مهم ترین روشی که میتواند رتبه مقاله یا صفحه شما را بهبود ببخشد اضافه کردن محتوا حدود 300 کلمه میباشد. طبق بررسی های انجام گرفته شده ، اضافه کردن محتوا به مقالات یا صفخات نسبت به سایر روش ها تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه دارد. این روش هم یکی از روش های افزایش ورودی ترافیک سایت میباشد.

فاکتور ششم : ارائه هدایا به کاربران

این تکنیک امروزه توسط وبسایت های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد و طبق گفته متخصصان به عنوان تکنیک اهنربای جذب مخاطب شناخته میشود. در نظر داشته باشید این روش بسیار کاربردی بوده و میتواند کاربران زیادی را به سمت وبسایت شما هدایت کند. مثلا شما با ارائه یک محتوا ، آموزش ، محصول پولی به صورت رایگان میتواند کاربران را به سمت وبسایت خود هدایت کنید. در نظر داشته باشید برخی از وبسایت ها اطلاعاتی مانند شماره تلفن ، آدرس ایمیل و … در قبال محصول خود از کاربران میگیرند که این روش هم میتواند تاثیر زیادی برای شما داشته باشد. با تهیه بانک شماره از کاربران خود میتوانید با استفاده از روش ارسال پیامک به کاربران خود بعدها نیز کاربران را به سمت خود هدایت کنید.

فاکتور هفتم : بهره مندی از پادکست

امروزه افراد و گروه های حرفه ای در زمینه تولید پادکست به صورت حرفه ای فعالیت میکنند. زیرا پادکست از سال 1399 توانسته است افراد بسیار زیادی را به خود جذب نمائید. افراد بسیار زیادی هستند که تایم مطالعه یک محتوا را ندارند به همین دلیل به دنبال پیدا کردن پادکست محتوا هستند. زیرا گوش دادن به پادکست در تمامی مکان ها نظیر رانندگی ، محل کار و … امکان پذیر میباشد.

سعی کنید در سایت خود سایت خودتان از پادکست استفاده کنید زیرا استفاده از پادکست یا فایل صوتی باعث میشود تا اعتبار برند شما به صورت زیادی در نزد کاربر افزایش یابد.

فاکتور هشتم : بروز رسانی محتوای قدیمی

آپدیت محتوا به عنوان بهترین تکنیک هایی میباشد که تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتبار و جذب کاربر دارد. گوگل به اپدیت کردن محتوا به صورت دوره ای اعتبار زیادی قائل شده و حتی باعث افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل میشود. در نظر داشته باشید که آپدیت و بروزرسانی محتوا باید به گونه ای باشد که به محتوای شما آسیب وارد نکرده و میزان چگالی کلمات کلیدی را به هم نریزد.

حتما در نظر داشته باشید که در هنگام آپدیت کردن محتوای قدیمی سعی کنید به محتوای جدید هم لینک بدهید تا این کار باعث شود محتواهای جدید اعتبار خوبی در نظر گوگل بگیرند. محتوا های قدیمی اعتبار بیشتری در نزد گوگل دارند و با لینک سازی داخلی در این مقالات و محتوا ها مسلما صفحات جدید نیز اعتبار بهتری را دریافت میکنند.

4.4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

پخش ویدیو
مقالات مرتبط