تاثیر بی نظیر طول محتوا در سئو

دسته بندی :
طول محتوا در سئو-اروم وب
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 9 دقیقه

طول محتوا در سئو یکی از مباحثی میباشد که امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال جواب هستند. در نظر داشته باشید که ما در این مقاله به صورت کلی به این مورد پرداخته ایم پس اگر میخواهید در این مورد اطلاعات کامل و جامعی را دریافت کنید حتما با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین موارد که امروزه رابطه مستقیمی با سئو دارد محتوا میباشد. در گذشته روش های بازاریابی فراوانی وجود داشت اما امروزه بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین عامل در کسب و کار میباشد.

اگر کسب و کار اینترنتی دارید حتما این سوال در ذهن شما پدید آمده است که آیا طول محتوا در سئو تاثیر گذار میباشد؟ برای اینکه به این سوال شما پاسخ دهیم تصمیم داریم که به صورت کاملا تخصصی تاثیر بی نظیر محتوا در سئو را برای شما بررسی کنیم. حتما با ما همراه باشید.

پادکست تاثیر بی نظیر طول محتوا در سئو

سئو چیست ؟

امروزه سئو بهترین روش برای کسب درآمد میباشد. SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد. اما باید روش های بهینه سازی به صورت استاندارد انجام گیرد زیرا فریب دادن موتور های جستجو برای کسب رتبه بهتر میتواند به ضررتان تمام شده و گوگل جریمه بسیار سنگینی برای شما لحاظ کند. بهتر است بدانید که سئو امروزه یک فرایند بسیار پیچیده ای بوده و داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه عامل اصلی در موفقیت یک سایت میباشد.

انجام فرابند سئو به صورت استاندارد در کسب رتبه تاثیر بسیار زیادی دارد و این مورد امروزه توسط خیلی از کسب و کارها برای افزایش فروش انجام میشود. اما سئو فقط به کسب و رتبه و فروش بالا مناسب تاثیر نمیگذارد و سئوی خوب به مرور زمان میتواند یک کسب و کار را به یک برند پرطرفدار تبدیل کند. امروزه برندهایی که در سطح دنیا فعالیت میکنند به دلیل شناخته شده در گوگل رتبه های بالایی دارند ولی این برندها هم از سئو شروع کرده اند که در مقاله تاثیر برندینگ در سئو به مورد پرداخته ایم. به همین دلیل داشتن یک رتبه خوب با سئو میتواند به مرور زمان در برندینگ هم تاثیر گذار باشد.

سئو چیست؟اروم وب

اهمیت کلمات کلیدی

ما صدها مقاله و محتوای کاملا تخصصی در اروم وب منتشر کرده ایم و همیشه تاکید داریم که استفاده از کلمات کلیدی مناسب میتواند سئو وب سایت را بهتر و بهینه تر نمایید. امروزه اهمیت کلمات کلیدی در سئو کاملا ثابت شده بوده و انتخاب کلمه کلیدی مناسب و تولید محتوای یونیک و کامل میتواند رتبه سایت شما را در نتایج گوگل افزایش دهد.

در نظر داشته باشید که الگوریتم های موجود در موتور های جستجو مانند گوگل محتوای شما را با استفاده از کلمات کلیدی بررسی کرده و در نتایج گوگل ایندکس میکنند. به همین دلیل استفاده از کلمات کلیدی استاندارد میتواند تاثیر بسیار زیادی در کسب رتبه بهتر برای شما داشته باشد.

امروزه با حساس شدن الگوریتم های گوگل استفاده از کلمات کلیدی با تعداد بالا در محتوا به عنوان اسپم شناخته شده و گوگل هیچ رتبه ای به محتوای اسپم نخواهد داد. به همین دلیل امروزه تولید محتوا باید به صورت تخصصی انجام گرفته و شخصی که در زمینه تولید محتوا فعالیت میکند تجربه و مهارت بالایی داشته باشد. پس ما به صورت کامل اهمیت کلمات کلیدی را یاد گرفتیم و برای اینکه بدانیم طول محتوا در سئو تاثیر گذار میباشد یا خیر ؟ حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تاثیر طول محتوا در سئو

مسلما شما هم جز افرادی هستید که به دنبال دانستن طول محتوا هستید اما باید در نظر داشته باشید که این مورد نیاز به بررسی دقیق داشته و تا به امروز نظرات متفاوتی در این مورد بیان شده است. اما باید گفت که برخی از افراد بر این باور هستند که نوشتن محتوای 3000 کلمه ای میتواند تاثیر بسیار زیادی در کسب رتبه بهتر داشته باشد. اما اگر تصمیم دارید که به صورت کامل جواب این سوال خود را بدانید مسلما مطالعه این مقاله بهترین پاسخ برای سوال شما میباشد.

تاثیر طول محتوا در سئو-اروم وب

طول محتوا در کسب رتبه بهتر است یا نوع محتوا نویسی ؟

طبق بررسی و گفته مختصصان سئو مسلما محتوا هایی که طول بیشتری دارند در ربته های برتر گوگل میباشند. محتوای طولانی میتواند لینک طبیعی برای سایت شما دریافت کرده باعث افزایش ماندگاری کاربر در وبسایت میشود. در نظر داشته باشید که محتوای طولانی باعث ایجاد اثرات مثبت به صورت دراز مدت در سئو میشود و این خواسته ی هر کسب و کاری میباشد که سئو خوبی داشته باشد.

اما بهتر است بدانید که در نتایجه گوگل محتواهایی وجود دارد که از جملات کمتری برخوردار بوده ولی رتبه بهتری دارد. باید در نظر داشته باشید که محتوا نویسی شما باید بر اساس اصول سئو انجام گیرد.گوگل به کیفیت و رفتار کاربر نمره برای سایت لحاظ کرده و میتوانیم بگویم که عملکرد محتوا عامل اصلی کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل میباشد. ناگفته نماند که این گفته ها از سایت های معتبر مانند moz استخراج شده و برای شما گردآوری شده است.

طول محتوای متنی

نظر و بیان در این زمینه کاملا به تجربه فرد بستگی دارد.😎  آقای برایان مدیر کل کمپانی backlinko بیان کرده است که محتوای 1800 تا 2500 کلمه در رتبه های برتر گوگل قرار دارد. یکی از مهم ترین عاملی که تعیین کننده طول محتوای متنی میباشد رقابت و نوع کلمه کلیدی است. زمانی که رقابت در یک کلمه کلیدی بالا رود مسلما باید کیفیت و طول محتوا نیز افزایش چشمگیری داشته باشد تا بتوان در نتایج گوگل رتبه بهتری کسب کرد.طول محتوا در سئو میتواند تاثیر گذار باشد اما بهتر است به این مورد هم توجه داشته باشید که در برخی از کلمات کلیدی برخی از وبسایت ها بدون هیچ محتوایی رتبه های بالا را به خود اختصاص داده اند. حرف نهایی در این مورد اینگونه میباشد که محتوای طولانی در گوگل عملکرد بهتری دارنند اما باید کیفیت محتوا به صورت کامل حفظ شود.

محتوای طولانی برابر است با دریافت بک لینک !!

در مبحث سئو یکی از با ارزش ترین مواردی که میتوان ان را نام برد بک لینک گرفتن از سایت های قدرتمند میباشد. در نظر داشته باشید که در سئو خارجی بک لینک گرفتن میتواند اعتبار سایت و برند را افزایش دهد. در نظر داشته باشید که طبق بررسی های انجام گرفته شده در طول چندین سال به این موضوع پی بردیم که یک محتوای طولانی میتواند بک لینک های زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. در نظر داشته باشید که محتوای طولانی و کامل باعث میشود تا سایر وبسایت ها از محتوای طولانی استفاده کنند و به عنوان منبع به محتوای ما یک لینک اختصاص دهند. پس همیشه سعی کنید در تولید محتوا تایم زیادی را اختصاص دهید تا بتوانید محتوای خوب و کامل را تولید نمائید.

 

جمع بندی

تولید محتوا بلند عامل اصلی موفقیت در سئو نبوده و باید محتوا به صورتی تولید شود که باعث جذب کاربر شود. کیفیت محتوا باید به صورتی باشید که کاربر بتواند نیاز خود را با مطالعه محتوا رفع کند. به همین دلیل مهم ترین فاکتوری که در محتوا باید به آن توجه کرد رفع نیاز کاربر میباشد.

در مورد این مطلب صحبت کنید

تیم حرفه ای اروم وب

این مقاله به کوشش مهندس علی بلاقی و دیگر اعضای تیم اروم وب تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

معرفی اروم وب
پخش ویدیو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *