کسب درآمد در خانه با گوشی

کسب درآمد در خانه با گوشی - اروم وب
فهرست موضوعات
🥇زمان مطالعه: 11 دقیقه

آیا به دنبال کسب درآمد در خانه با گوشی هستید ؟ آیا این امکان وجود دارد که در خانه و بدون حضور در مکانی کسب درآمد داشته باشیم ؟ در این مقله به صورت کامل و جامع به بررسی این عوامل میپردازیم و به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. پس بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه گوشی به عنوان یک وسیله تفریحی بوده و در طول روز زمان زیادی را برای وقت گذارانی با آن سپری میکنیم. اما مسلما تا امروز حتما به این فکر کرده اید که به جای وقت گذارانی با گوشی اقدام به کسب درآمد کنید که این امکان کاملا شدنی بوده و میتواند درآمد خوبی را برای شما داشته باشد. در نظر داشته باشید که در این نوع از کسب و کار ها اختیار کار دست خودتان بوده و بر اساس نیاز و پیشرفت خود میتوانید فعالیت داشته باشید. همچنین تمامی این ایده های کسب درآمد در خانه با گوشی در شبکه های اجتماعی بوده و امروزه اکثرا تمامی افراد در آنها حضور دارند به خاطر همین داشتن یک تجربه کوچک بسیار مهم بوده و همچنین باید با برخی از نرم افزارهای جانبی نیز آشنایی داشته باشید.

معرفی برخی از نرم افزارهای مهم برای شروع کار

مسلما برای کسب درآمد با گوشی در خانه باید با برخی از نرم افزار ها آَشنا باشید. زیرا برخی از نرم افزار های کاربردی در فرایند کسب درآمد شما لازم بوده و مورد استفاده قرار میگرد. در نظر داشته باشید که تولید محتوا نیازمند ویرایش عکس و ویدئو میباشد. در پایین صورت کامل لیست نرم افزارهای پرکاربرد را برای شما اماده کرده ایم که بهتر است حتما روش های کار با این نرم افزار ها را یاد بگیرید.

نرم افزار های ادیت و تولید ویدئو

نرم افزار های VideoShow , PowerDirector , VideoShow , InShot , VivaVideo ,KineMaster چندین نرم افزار برای ادیت و تولید فیلم با گوشی هستند که این نرم افزار های شناخته شده بوده و کاربرد بسیار بالایی دارند. همچنین بهتر است بدانید که یادگیری و استفاده از این نرم افزار ها راحت بوده و نیازمند تخصص زیاد نمیباشد.

نرم افزارهای ادیت و ساخت تصاویر

نرم افزارهایی مانند  PicsArt , PhotoDirector , Photo Editor Pro و یک نرم افزار ایرانی به نام متن نگار به عنوان بهترین نرم افزارهایی هستند که در زمنیه ادیت و ساخت تصاویر مورد استفاده قرار میگیرند.

نرم افزارهای ادیت و ساخت تصاویر - اروم وب

سرمایه لازم برای کسب درآمد با موبایل

حتما یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن شما به وجود می آید این است که سرمایه لازم برای کسب در آمد با گوشی در خانه چقدر میباشد اما باید توجه داشته باشید که برای این نوع از کسب و کار نیازی به تجهیزات خاصی نمیباشد. استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان شروع کسب و کار کاملا رایگان هستند و شما میتوانید با فعالیت در زمینه خاص در شبکه های اجتماعی درآمد بالایی را داشته باشید.

راه اندازی کسب و کارهای دیگر مسلما نیازمند سرمایه اولیه میباشد ولی در این مقاله به بررسی ایده هایی میپردازیم که نیازمند سرمایه خاصی نداشته و تنها با یک گوشی هوشمند امکان پذیر میباشد. برای شناخت این ایده های شناخت کسب درآمد با ما همراه باشید.

ایده های کسب در آمد با موبایل در خانه

اگه مطالب بالا را به خوبی مطالعه کردید بهتر است که با اصلی ترین بخش این مقاله با ما همراه باشید

مدیریت پیج اینستاگرام و تلگرام

امروزه تعداد بسیار زیادی کانال ، گروه در تلگرام و پیج در اینستاگرام وجود دارد که میتوانید به عنوان مدیریت این پیج ها پول پارو کنید. در نظر داشته باشید که افزایش میزان استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده است تا افراد بسیار زیادی کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی انتقال دهند و به دلیل نداشتن تایم زیاد مسلما به دنبال شخصی برای مدیریت شبکه های اجتماعی هستند. اگر مهارت کافی در این زمینه را دارید میتوانید در سایت های مثل پونیشا و انجام میدم اقدام به گرفتن پروژه نمایید و در آمد خود را استارت بزنید.

فعالیت منظم در آپارات

یکی دیگر از روش های کسب درآمد در خانه با گوشی فعالیت در آپارات میباشد. با مشاهده ویدئو های منتشر شده در اپارات میتواند به صورت دقیقه ای درآمد خوبی را کسب کرد. در نظر داشته باشید که آپارات هم مانند یوتیوب بر اساس فعالیت کاربران خود هزینه ای به انها واریز میکند به همین منظور اگر تخصص خاصی دارید میتوانید با ضبط ویدئو از خود و انتشار در اپارات و یوتیوب به درآمد میلیونی دست پیدا کنید.

فروش پکیج های آموزشی

همانطور که میدانید امروزه حوزه آموزش یکی از روش های پردرآمد میباشد.  اما مسلما برای اینکه در این ایده موفق شوید باید تجربه و مهارت کافی را داشته باشید تا محتوای آموزشی شما کاربر را جذب کند در غیر اینصورت در این روش مسلما شکست خواهید شد. به همین دلیل اگر در یک زمینه های مختلفی مانند طراحی سایت ، طراحی لوگو ، برنامه نویسی و … اطلاعات کافی را دارید میتوانید با ضبط ویدئو های آموزش و فروش به درآمد بالایی برسید.

در نظر داشته باشید که اگر در این روش شناخته شوید مسلما به عنوان مشاور نیز میتوانید در آمد خود را افزایش دهید. تمامی این موارد با گوشی قابلیت انجام را دارد و میتوانید بدون هیچ گونه هزینه اقدام به ضبط ویدئو ، صوت و … نمائید و با فروش به درآمد بالایی برسید.

فروش پکیج آموزشی - اروم وب

واسطه گری در تبلیغات شبکه های اجتماعی

روزانه در شبکه های اجتماعی افراد معروف تبلیغ کسب و کار های دیگر را میکنند و مسلما برای تبلیغ پول زیادی را دریافت میکنند. به همین دلیل شما میتوانید به عنوان شخصی در بین تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده واسط شده و درآمد کسب کنید. در نظر داشته باشید که در تمامی شبکه های اجتماعی این روش مشابه هم بوده و به طبق بررسی ها درآمد بهتری نیز دارد.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

آیا تاکنون افرادی را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام دیده اید که به صورت رایگان محتوای آموزش ضبط و منتشر میکنند و امروزه اینستاگرام در این روش بازدهی بالایی دارد.

ارائه محتوای خوب و تخصصی تر میتواند باعث جذب فالور و کاربر شده و برای اینکه این افراد جذب شده راضی باشند باید همواره تولید محتوای خود را انجام بدهید. برخی از صاحبان این گونه از صفحات به دلیل نداشتن مان کافی تولید و ساخت محتوای آموزشی را به دست افراد دیگر میسپارند و به همین دلیل شما هم میوانید انتخاب این گونه از صاحبان پیج باشید و اقدام به تولید محتوا نمائید همچنین در این راه تجربه زیادی را کسب کرده و به مرور زمان پیشرفت کنید. با افزایش تجربه مسلما قیمت های پیشنهادی شما نیز افزایش پیدا میکند و اگر رزومه خوبی داشته باشید با قرارداد بالایی اقدام به فعالیت میکنید.

سیستم همکاری در فروش - اروم وب

فعالیت در سیستم های همکاری در فروش

اگر با مفهوم همکاری در فروش آشنایی کاملی ندارید بهتر است به دقت متن پایین را مطالعه نمائید.

در برخی از سایت ها سیستم همکاری در فروش وجود دارد که شما با ثبت نام در این سیستم ها یک لینک اختصاصی دریافت میکند و بهتر است بدانبد که این لینک ها فقط برای شما بوده و اختصاصی میباشد. حال برای کسب درآمد در خانه با گوشی کافیست که این لینک را در جایی که بازدهی خوبی دارد به اشتراک بگذارید. حال اگر شخصی وارد لینک شما شود و اقدام به خرید محصول نمائید یک پورسانت حاصل از فروش به حساب شما واریز میشود.

میزان پورسانت برای این کار برای هر محصول متغییر بوده ولی در کل میتواند در آمد خوبی را برای شما داشته باشد. طبق تجربه های ما اینستاگرام و تلگرام به دلیل داشتن کاربران زیاد یهترین گزینه برای فعالیت به شمار آید.

یکی از بهترین وبسایت هایی که امروزه دارنده بهترین سیستم همکاری در فروش میباشد دیجی کالا است. بیش از 500 میلیون محصول و کالا در دیجی کالا وجود دارد که میتوانید بازاریابی این اجناس را انجام داده و سود بالایی را کسب کید.

تولید محتوای متنی

امروزه تمامی کسب و کار ها به محتوای متنی نیاز اساسی دارند. وبسایت ها ، شبکه های اجتماعی و … یکی از بخش هایی میباشد که محتوای متنی نیاز مهم آنها میباشد. به همین دلیل داشتن سرعت تایپ و تجربه بالا میتواند به عنوان یک تولید کننده محتوا فعالیت راحت و بی دردسری داشته باشید. در نظر داشته باشید که رعایت کردن برخی از قوانین در هنگام تولید محتوا میتواند باعث افرایش مشتری برای شما شده و این مورد میتواند سود ماهیانه شما نیز تاثبر بسیار زیادی داشته باشد. ما در مقاله تکنیک ها و اصول سئو محتوا به صورت کامل به بررسی موارد مهم در تولید محتوای با کیفیت پرداخته ایم که میتوانید اقدام به مطالعه آن نمائید.

 

در مورد این مطلب صحبت کنید

تیم حرفه ای اروم وب

این مقاله به کوشش مهندس علی بلاقی و دیگر اعضای تیم اروم وب تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

مرجع آموزش های رایگان

در پیج اینستاگرام ما عضو شوید و از ویدئو های آموزشی کاملا رایگان بهره ببرید.

علی بلاقی

مدیر گروه دیجیتال مارکتینگ

اروم وب

ویدئو معرفی خدمات اروم وب

معرفی اروم وب
پخش ویدیو

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *